Sonntag, 2. Mai 2010

Helter's Sohn


Hallo ich bin´s Karhunkierros Kimo. Jetzt bin ích fast 8 Monate alt und habe schon viel gelernt. Sitz und Platz klappt schon ganz gut. Bleib kann ich noch nicht so gut, dafür habe ich zuviele Hummeln im Hintern. Im Haus bin ich nett zu den Kindern, nur wenn wir alle im Garten sind spiele ich sehr wild mit ihnen. Daran müssen wir noch arbeiten meinen meine Rudelführer. Vielleicht habt ihr ein paar Tipps für sie.

Ihr hört von mir.

Bis bald Kimo mit Familie

1 Kommentar:

  1. Kimo heeft een rustige terug reis gehad, wel spannend. de eerste avond heeft hij los gelopen in het park en hij volgt keurig, de afstand met zijn baas laat hij niet te groot worden.
    We moeten wel even aan elkaar wennen we spreken steeds beter elkaars taal, maar af en toe snap ik niet wat die 2 tegen me zeggen. we doen alle drie ons best en het gaat steeds beter. Ik ben al mee geweest naar de camping kan ik lekker spelen, ik heb en leuke piepmuis en een bal met geluidjes gehad. Het enige vervelende is dat de baas niet de hele dag wil spelen, maar kan ik ook wel zelf hoor. Verder heb ik het hier best wel naar mijn zin en met die 2 gaat het ook wel lukken
    Wij vinden Kimo een scheet van een hond die heel erg zijn best doet om zijn baas en vrouwtje het naar de zin te maken, het is een heerlijke puberale stoere mooie huisgenoot. We merken elke dag meer vertrouwen en daardoor een beter communicatie en we zijn heel blij met Kimo.

    Arie en Marijke

    AntwortenLöschen